איסוף הדאטה ויכולות ai
לאחר החיבור הראשוני, מערכת Como תאסוף את המידע אל מערכת הבינה המלאכותית שלה, דבר המאפשר לעקוב אחר הלקוחות לאורך מסע הלקוח, ולהגדיל את הנאמנות שלהם באמצעות הצעות מותאמות אישית על פי מודל הנאמנות RFM .
בין לקוחותינו:
לאחר החיבור הראשוני, מערכת Como תאסוף את המידע אל מערכת הבינה המלאכותית שלה, דבר המאפשר לעקוב אחר הלקוחות לאורך מסע הלקוח, ולהגדיל את הנאמנות שלהם באמצעות הצעות מותאמות אישית על פי מודל הנאמנות RFM .
יצירת נאמנות לקוחות גבוהה דרך תקשורת ממוקדת ופרסונלית המייצרת בסיס להגדלת ההכנסות של עסק שלך. בדיוק כאן נפגשים תכונות הנאמנות והאוטומציה השיווקית: טכנולוגיית אוטומציה שיווקית מאפשרת לך לספק את ההצעה הנכונה, בזמן הנכון, בערוץ הנכון, בעוד שתוכניות הנאמנות מבטיחות שההצעה תביא את הערך הדרוש ללקוחות.
הצהרת נגישות
אנומשקיעים מאמצים ומשאבים רבים ביצירת חוויית שימוש נוחה, קלה ונגישה לאנשים בעלימוגבלויות מתוך הכרה בחשיבות מתן הזדמנויות שוות ושמירה על כבוד האדם וזכויותיו.
כיצדהופכים את האתר לנגיש?
אתר המסעדהמופעל באמצעות תוכנת הנגשה שפותחה עבורו במיוחד. תוכנה זו מתאימה אותו לרמתהנגישות AA הנדרשת לפי תקן ישראל 5568 ("נגישותאתרי אינטרנט") ולשימוש בכלל הדפדפנים העכשוויים.
איךמשתמשים בשירות ההנגשה שלנו?
על ידילחיצה על כפתור הנגישות ייפתח בפניכם תפריט ובו האפשרויות הבאות:
· שינוי צבעי המסך לצבעי מונוכרום
· שינוי ניגודיות (גבוהה/נמוכה)
· שינוי גודל גופן (הגדלה/הקטנה)
· שינוי סוג הגופן לגופן קריא
· שינוי גודל וצבע סמן העכבר
· חלונית הגדלת מסך
· סימון קישורים וכותרות
· הוספת תיאור לתמונות
לחיצהעל אחת האפשרויות בתפריט תשנה את מצג הדף באופן המבוקש.
לקוחותיקרים, אנו פועלים באופן מתמשך לשיפור חוויית הגלישה והנגישות באתר, ועם זאת ייתכןותיתקלו בדפים אשר טרם נמצא הפתרון להנגשתם. נמשיך להשקיע באמצעים טכנולוגיים לשיפור הנגישות, ובינתיים אנו מאחליםלכם שימוש נעים וקל באתר!